Met reden geloven

IndexFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

www.daaromevolutie.net

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
esperanza

Aantal berichten : 333
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-07

BerichtOnderwerp: www.daaromevolutie.net   do jun 28, 2007 7:47 am

www.daaromevolutie.net geeft heldere argumenten waarom er evolutie is. De auteur heeft biologie gestudeerd.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
AndyB

Aantal berichten : 35
Leeftijd : 43
Registration date : 27-06-07

BerichtOnderwerp: Re: www.daaromevolutie.net   zo jul 01, 2007 4:14 pm

Esperanza wat ik mij afvraag: Waarom verzet jij je tegen het geloof komt dit door je achtergrond (ik meen te merken dat je vrijgemaakt bent opgevoed als ik het mis heb hoor ik het graag).
Ik wil je graag meegeven dat het geloof en de kerk twee verschillende dingen zijn. Woon zelf in Hardenberg en ben dus bekend met de vrijgemaakte kerk. Ik zal geen slecht woord over de broeders en zusters in deze kerk zeggen, alleen de leer daar denk ik op een aantal punten erg anders over.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://debijbeliswaar.tk
esperanza

Aantal berichten : 333
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-07

BerichtOnderwerp: Re: www.daaromevolutie.net   ma jul 02, 2007 4:53 am

Citaat :
Esperanza wat ik mij afvraag: Waarom verzet jij je tegen het geloof komt dit door je achtergrond
Op een discussieforum laat je zien waar je voor staat. Toevallig geloof ik niet, en ga daarmee in tegen het geloof van sommigen hier. Maar dat wil niet zeggen dat ik me dan tegen het geloof verzet. Mijn doel op dit forum is niet om christenen te 'bekeren', maar om te leren. Op deze manier leer ik beter wat mijn standpunt is en waarom (wat wel nodig is als je in een gelovige kring leeft Wink ). Als Alex niet zelf atheisten had uitgenodigd om hier te komen, was ik hier ook niet terecht gekomen.

Citaat :
(ik meen te merken dat je vrijgemaakt bent opgevoed als ik het mis heb hoor ik het graag).
Ik wil je graag meegeven dat het geloof en de kerk twee verschillende dingen zijn. Woon zelf in Hardenberg en ben dus bekend met de vrijgemaakte kerk. Ik zal geen slecht woord over de broeders en zusters in deze kerk zeggen, alleen de leer daar denk ik op een aantal punten erg anders over.
Ik ben inderdaad vrijgemaakt, en woon zelfs nog in Hardenberg. Very Happy
Toen ik daar nog naar de kerk ging, was ik het de laatste tijd ook niet meer eens met die leer. Dus mijn ongeloof heeft niet zoveel te maken met die kerk. Het was meer de onbetrouwbaarheid van de bijbel.

Citaat :
alleen de leer daar denk ik op een aantal punten erg anders over.
Over welke punten heb je het dan?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: www.daaromevolutie.net   

Terug naar boven Go down

www.daaromevolutie.net
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Loungeroom :: Goede links-
Ga naar: