Met reden geloven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met reden geloven


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Forum design

Ga naar beneden 
+4
.
Lineke
alexjuh
Alex
8 plaatsers

Hoe vinden jullie het forum design?
Lelijk
Forum design Vote_lcap0%Forum design Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mooi
Forum design Vote_lcap50%Forum design Vote_rcap
 50% [ 5 ]
Super!
Forum design Vote_lcap20%Forum design Vote_rcap
 20% [ 2 ]
Kan beter
Forum design Vote_lcap20%Forum design Vote_rcap
 20% [ 2 ]
Redelijk
Forum design Vote_lcap10%Forum design Vote_rcap
 10% [ 1 ]
Duidelijk
Forum design Vote_lcap0%Forum design Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 10
 

AuteurBericht
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Forum design   Forum design Icon_minitimewo apr 25, 2007 11:37 am

Wat vinden jullie van het huidige forumdesign? Is het mooi zo? Is het duidelijk? Geef hier je mening en zeg ook wat er eventueel verbeterd kan worden
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
alexjuh




Aantal berichten : 16
Registration date : 06-05-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimezo mei 06, 2007 12:59 pm

dit design geeft het forum een echt karaktererstiek tintje.
het valt op en heeft een leuke uitstraling.

groetjes

alex van alten
Terug naar boven Ga naar beneden
Lineke




Aantal berichten : 46
Leeftijd : 32
Woonplaats : Putten
Registration date : 09-05-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimewo mei 09, 2007 7:19 am

Bepaalde dingen zijn niet echt duidelijk, maar het ziet er wel leuk uit. Onder andere onderaan bij het posten zijn de knoppen Send en Voorbeeld niet echt duidelijk te lezen. En wel grappig: de ene helft van het forum is engels, de andere helft is nederlands. Ik zou daar consequent in zijn, maar dat moet je zelf weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://lineke.brinkblijdorp.nl/index.htm
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimewo mei 09, 2007 8:21 am

Dankjullie wel voor jullie reacties.

Ik ben het trouwens met je eens dat het niet altijd even duidelijk is Lineke. Maar ik moest een beetje een concessie doen tussen duidelijkheid en vormgeving. Ik zal eens kijken of ik die knoppen kan aanpassen (dit is namelijk een redelijk standaard layout van actieforum zelf).

Wat betreft het Engels/Nederlands aspect, dat viel mij ook al op, en soms zit er zelfs nog Frans tussen ook. Dit ligt echter aan de makers van het forum, het is van origine een engelstalige site dacht ik (.com), dus vandaar dat de vertalingen soms niet goed zijn of gewoonweg niet vertaald zijn. Ik hoop dat dat in de toekomst nog verbeterd wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedi mei 15, 2007 2:34 am

Ik vind het wel mooi, maar ik zie niet helemaal de link tussen de lay-out en het doel van het forum. Razz Maar goed, het is prima als het is, naar mijn mening.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedi jun 05, 2007 6:01 am

Wat betreft de link tussen het design en de inhoud van het forum;

inderdaad heb ik het niet bewust gekozen, meer omdat ik dit de mooiste beschikbare forumlayout vond van actieforum (vond het teveel werk om er zelf één te maken). Maar ik vond de boekrolachtige layout ook wel passen, omdat het tenslotte toch om de bijbel draait.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
Layla

Layla


Aantal berichten : 15
Registration date : 05-06-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedi jun 05, 2007 9:02 am

Ik vind de stijl enorm mooi.
Zocht zelf ook al een tijdje zoiets. Maar helaas ben je helaas voor mijn eigen forum nog niks kunnen vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedo jun 07, 2007 9:03 am

Dat nieuwe plaatje van boven is mooi. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedi jun 12, 2007 2:01 pm

Alle eer daarvoor gaat naar mijn broertje! Die heeft de nieuwe banner gemaakt. Het plan is om vaker te gaan afwisselen met banners.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
Bajo




Aantal berichten : 27
Leeftijd : 41
Registration date : 16-06-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedi jun 26, 2007 1:37 pm

Het is een mooi en origineel forum, maar de achtergrond is zo zwart, :s
Kan bijv. donkerrood (of daar tegenaan) niet wat meer sfeer geven? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimedo jun 28, 2007 1:39 am

Citaat :
maar de achtergrond is zo zwart, :s

Dit zou misschien aan je schermresolutie/brightness kunnen liggen. Bij mij is de achtergrond namelijk donkergrijs. Maar ik zal binnenkort wel eens kijken of ik misschien een iets lichtere achtergrond kan krijgen, ik heb er inderdaad geen rekening mee gehouden dat ik altijd mijn brightness (helderheid) van het scherm op 100% heb staan.

Bedankt in ieder geval voor je tip.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
esperanza

esperanza


Aantal berichten : 333
Leeftijd : 35
Registration date : 11-06-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimezo jul 08, 2007 11:28 am

In topics over het onderwerp 'geloof algemeen' kan je niet meer editen. Kan dat misschien opgelost worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimezo jul 08, 2007 2:32 pm

Citaat :
In topics over het onderwerp 'geloof algemeen' kan je niet meer editen. Kan dat misschien opgelost worden?

Is gebeurd! Tnx voor de opmerking
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 169
Leeftijd : 37
Registration date : 08-05-07

Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitimema jul 09, 2007 9:00 am

Inderdaad, karakteristiek tintje. Lekker voor de ogen, niet vermoeiend. Ik vind de lay-out ook erg goed, en er zijn veel leuke emoticons. Daarom vind ik de opbouw van dit forum super.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum design Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum design   Forum design Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum design
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» All Spirits forum
» Forum gaat offline!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Loungeroom :: Overig-
Ga naar: