Met reden geloven

IndexFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

windsurfer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
windsurfer

Aantal berichten : 7
Registration date : 26-07-07

BerichtOnderwerp: windsurfer   do jul 26, 2007 11:52 am

Dag, enkelen kennen mij wellicht al van het Freethinkerforum. Ik ben geinteresseerd in religie, maar niet vanuit eigen overtuiging of als iemand die zoekende is naar een levensbeschouwing, maar religie in de zin van menselijk gedrag. Zelf ben ik katholiek opgevoed, maar in mijn volwassen leven nooit gelovig geweest. Ik vind geloof één van de meest verbazingwekkende menselijke gedragingen.

Ik lees al een aantal weken mee en wil Alex een compliment geven voor zijn forumbeleid. Net als op het Freethinkerforum kan hier blijkbaar gediscussieerd worden zowel pro als contra het christelijk geloof. Dat maak ik op christelijke fora niet vaak mee. Vandaar dat ik me aanvankelijk niet wilde registreren, maar ben nu dus toch om.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
esperanza

Aantal berichten : 333
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-07

BerichtOnderwerp: Re: windsurfer   do jul 26, 2007 12:18 pm

Welkom Windsurfer

windsurfer schreef:
Ik lees al een aantal weken mee en wil Alex een compliment geven voor zijn forumbeleid. Net als op het Freethinkerforum kan hier blijkbaar gediscussieerd worden zowel pro als contra het christelijk geloof. Dat maak ik op christelijke fora niet vaak mee. Vandaar dat ik me aanvankelijk niet wilde registreren, maar ben nu dus toch om.

Het is inderdaad zeldzaam dat niet direct alle berichten worden gewist. Dat is wel zo prettig discussieren Very Happy.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
RobinB

Aantal berichten : 36
Leeftijd : 25
Registration date : 06-05-07

BerichtOnderwerp: Re: windsurfer   do jul 26, 2007 12:20 pm

esperanza schreef:

Het is inderdaad zeldzaam dat niet direct alle berichten worden gewist. Dat is wel zo prettig discussieren Very Happy.

Embarassed

welkom hier Smile
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken http://www.fpsbanana.com
esperanza

Aantal berichten : 333
Leeftijd : 28
Registration date : 11-06-07

BerichtOnderwerp: Re: windsurfer   do jul 26, 2007 12:30 pm

RobinB schreef:
esperanza schreef:

Embarassed

Haha, ik was het alweer vergeten, soms wordt zelfs op dit forum wat gewist Wink.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Enigma

Aantal berichten : 145
Leeftijd : 60
Registration date : 18-07-07

BerichtOnderwerp: Re: windsurfer   za jul 28, 2007 1:35 pm

Hoi Windsurfer

Citaat :
je woorden maken nieuwsgierig

Ik vind geloof één van de meest verbazingwekkende menselijke gedragingen.

De complimenten voor Alex deel ik maar ben benieuwd hoe jouw verbazing over geloof/religie zich verhoud tot mijn verbazing over de mens die meent niet(s) te geloven Verbaas je je ook over jezelf?

Groetjes

Enigma
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Alex
Admin

Aantal berichten : 487
Registration date : 25-04-07

BerichtOnderwerp: Re: windsurfer   ma jul 30, 2007 4:21 am

Welkom windsurfer!

"De wind waait waarheen hij wil; je hoort zijn geluid, maar je weet niet waar hij vandaan komt en waar hij heen gaat. Zo is het ook met iedereen die uit de Geest geboren is" (Johannes 3:8 )

Hoop dat je een beetje hier mee kunt surfen Wink De golven zijn zo nu en dan een beetje heftig, maar dat maakt de ride alleen maar leuker natuurlijk afro

Als je het interessant vindt, dan mag je een topic maken over het katholicisme. Ik heb daar geen tot weinig ervaring mee, en vaak komt er vanuit de evangelische hoek best veel kritiek over heen, maar ik vind dat niet altijd even terecht. Ik ben benieuwd hoe jij het daar hebt ervaren. Maar voel je uiteraard niet verplicht.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: windsurfer   

Terug naar boven Go down

windsurfer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Algemeen :: Voorstel-topic-
Ga naar: