Met reden geloven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met reden geloven


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Forum gaat offline!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitimedo nov 15, 2007 2:05 am

Hoi allemaal!

Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben is het de afgelopen tijd wat rustiger geworden op dit forum. Dit heeft ook voor een groot deel ermee te maken dat ik zelf nauwelijks meer actief ben, en naar alle verwachting ook niet meer zal worden (stages/reizen/master, etc). Daarnaast heb ik een beetje het idee dat iedereen wel zo'n beetje uitgepraat is.

Vandaar dat ik besloten heb om het forum offline te laten gaan.

Het kan goed zijn dat er ooit nog een vervolg op dit forum komt, of misschien zelfs dat dit forum nog een keertje weer online gaat, maar voorlopig dus ff niet.

Ik wil iedereen bedanken die actief is geweest op dit forum, want gezien de soms lange en vele antwoorden is er door aardig wat mensen best veel tijd in gestoken. Ik heb zelf echt wel veel geleerd van alle discussies en veel van mijn argumenten zijn of aangescherpt of onjuist gebleken. Ik heb meer
inzicht gekregen in de schepping-evolutie controverse en ook wat 'forumdebat' technieken geleerd Smile.

En ik heb kennis mogen maken met de vrijdenkers, een in het begin schokkende ervaring (om te zien dat er ook mensen bestaan die met reden niet geloven), maar achteraf een leuke ontmoeting vind ik.

Dus; bedankt voor jullie tijd en inzichten, het ga jullie goed op de zoektocht naar de waarheid!

Mvg,

Alex
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
esperanza

esperanza


Aantal berichten : 333
Leeftijd : 35
Registration date : 11-06-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitimedo nov 15, 2007 4:52 am

Hey Alex

Ik had al zoiets verwacht ja Very Happy. Wel jammer, ik vond het een leuk forum om te discussieren. Maar het loopt nu inderdaad niet zo goed meer.

Succes met je studie. Groetjes Alice
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitimedo nov 15, 2007 7:27 am

Aan één kant wel jammer dat 't forum offline gaat, maar je hebt wel gelijk; het liep niet zo lekker meer.

Veel succes dan maar met je studie etc. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy




Aantal berichten : 130
Registration date : 26-04-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitimezo nov 18, 2007 3:26 pm

Erg jammer dat je het forum offline laat gaan Alex. Denk heus wel dat er nog wel gebruikers zijn die hun inzichten met elkaar willen delen over verschillende onderwerpen en van elkaar willen leren. Het kan wel even een poosje stil zijn maar je zou je forum best wel nieuw leven kunnen inblazen als je medegebruikers zou vragen om nieuwe topics te starten. Maar ja veel succes met je studie!
Groetjes, Wybren
Terug naar boven Ga naar beneden
Think




Aantal berichten : 15
Leeftijd : 53
Registration date : 09-07-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Het ga je goed Alex   Forum gaat offline! Icon_minitimema maa 10, 2008 4:23 pm

Dag Alex,

Een begrijpelijke keuze. Het was mij natuurlijk ook al opgevallen dat er nog nauwelijks gepost werd. Ikzelf heb hier het forumdiscussieren zo'n beetje leren kennen en het virus heeft me niet meer losgelaten, alleen uit zich dat nu dus op andere fora.

Veel succes met je reizen, studie en wat je allemaal verder nog onderneemt. Het ga je goed!

Groeten van Think.
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitimedi jun 03, 2008 2:10 am

Ik zag op Freethinker dat je je forum weer openstelt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitimedi jun 03, 2008 2:17 am

Ha die Sion! Tijdje geleden!

Ja, ik heb sowieso het forum eigenlijk de hele tijd wel open gehouden, maar zelf niet of nauwelijks meer het afgelopen jaar aanwezig geweest. Maar de komende 2 maanden ben ik zo goed als vrij, dus ook wat meer tijd voor dit soort dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
Gesponsorde inhoud





Forum gaat offline! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum gaat offline!   Forum gaat offline! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum gaat offline!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Duivelse naam gaat school te ver
» Forum design
» All Spirits forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Algemeen :: Forumgebruik-
Ga naar: