Met reden geloven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met reden geloven


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Opwekking 2007

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Opwekking 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Opwekking 2007   Opwekking 2007 Icon_minitimevr jun 01, 2007 9:42 am

Ik ben dit jaar voor het eerst naar het festival van Opwekking geweest. Het was vrij massaal (50.000 mensen). Persoonlijk vond ik Soul Survivor vorig jaar leuker, daar was meer te doen en had ik ook het idee dat het meer om God ging (maar dat kan ook aan mn eigen mood gelegen hebben). Toch was het wel leuk om een keertje geweest te zijn, het was wel gezellig en ook de dansact was leuk om te doen.

Is iemand van jullie wel eens op opwekking geweest?

Check God of Creation voor een filmpje van onze streetdance, ik ben diegene helemaal rechts, met de rode bandana/hoofddoekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Opwekking 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwekking 2007   Opwekking 2007 Icon_minitimevr jun 01, 2007 1:43 pm

Ik ben nog nooit op Opwekking geweest. Het lijkt me misschien wel een keer leuk om te doen, maar 'k weet niet. 'k Ben al naar paar festivals geweest (Soul Survivor minifestival 2006 en Roots festival 2007).

Trouwens, 't is slecht te zien op dat filmpje hoor. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy




Aantal berichten : 130
Registration date : 26-04-07

Opwekking 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwekking 2007   Opwekking 2007 Icon_minitimeza jun 02, 2007 2:41 am

leuk filmpje, je moet wel even goed kijken wie wie is! opwekking ben ik zelf nog nooit geweest, lijkt me weleens leuk om er naartoe te gaan! hoor er iig wel coole verhalen over in mijn kerk, dat er een hoop wonderen zijn gebeurd Very Happy en dat er ook een paar jongeren van mijn kerk waren die een free hug actie hielden. Ik ben 2x een dagje naar soul survivor geweest en vorig jaar naar het hele momentum festival, (studentenfestival van soul survivor waar ik veel heb geleerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opwekking 2007 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opwekking 2007   Opwekking 2007 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opwekking 2007
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Loungeroom :: Prullenbak-
Ga naar: