Met reden geloven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met reden geloven


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Forumgebruik

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Forumgebruik Empty
BerichtOnderwerp: Forumgebruik   Forumgebruik Icon_minitimewo apr 25, 2007 10:40 am

Hoi allemaal,

Dit forum is open voor alle mensen. De bedoeling van het forum is dat het kan dienen als een ontmoetingspunt tussen christenen en niet-christenen. Hierdoor zal ik ook niet zo flauw zijn om niet-christenen met goede argumenten te bannen, mijn intentie is juist om door middel van discussie meer begrip voor elkaar te krijgen en ook meer inzicht in hetgeen de ander (en jezelf) gelooft. Het is toegestaan te reageren op alle onderwerpen, mits er gelet wordt op het taalgebruik. Dus geen scheldwoorden. Ook is het niet de bedoelingen om mensen af te kraken. Bij ongewenst gebruik van het forum krijg je een waarschuwing, negeer je deze dan wordt je geband.

Ik tolereer ook geen PM-spam, krijg ik te horen dat bepaalde mensen forumgebruikers lastig vallen met ongewenste PM-berichten dan krijgt die persoon een waarschuwing, wordt de waarschuwing genegeerd, dan volgt er een ban. Bij teveel klachten over PM heb ik de optie om het hele PM-systeem uit te schakelen, maar dit is niet mijn bedoeling.

Verder wens ik jullie allemaal een goede tijd op het forum toe. Ik hoop dat we van elkaar mogen leren en de waarheid mogen ontdekken.

Overigens ben ik nog steeds bezig met de vormgeving en inhoud van het forum. Wees daarom niet verbaasd als er zo nu en dan topics verplaatsen en/of nieuwe onderwerpen worden geopend. Uiteraard is iedere tip welkom.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
 
Forumgebruik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Algemeen :: Forumgebruik-
Ga naar: