Hoi allemaal!
Zoals jullie ongetwijfeld al gemerkt hebben is het de afgelopen tijd wat rustiger geworden op dit forum. Dit heeft ook voor een groot deel ermee te maken dat ik zelf nauwelijks meer actief ben, en naar alle verwachting ook niet meer zal worden (stages/reizen/master, etc). Daarnaast heb ik een beetje het idee dat iedereen wel zo'n beetje uitgepraat is.
Vandaar dat ik besloten heb om het forum offline te laten gaan.
Het kan goed zijn dat er ooit nog een vervolg op dit forum komt, of misschien zelfs dat dit forum nog een keertje weer online gaat, maar voorlopig dus ff niet.
Ik wil iedereen bedanken die actief is geweest op dit forum, want gezien de soms lange en vele antwoorden is er door aardig wat mensen best veel tijd in gestoken. Ik heb zelf echt wel veel geleerd van alle discussies en veel van mijn argumenten zijn of aangescherpt of onjuist gebleken. Ik heb meer
inzicht gekregen in de schepping-evolutie controverse en ook wat 'forumdebat' technieken geleerd
.
En ik heb kennis mogen maken met de vrijdenkers, een in het begin schokkende ervaring (om te zien dat er ook mensen bestaan die met reden niet geloven), maar achteraf een leuke ontmoeting vind ik.
Dus; bedankt voor jullie tijd en inzichten, het ga jullie goed op de zoektocht naar de waarheid!
Mvg,
Alex