Met reden geloven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met reden geloven


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De Bijbel

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Kheops

Kheops


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 45
Woonplaats : Leuven
Registration date : 10-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimevr mei 18, 2007 10:41 am

HONGKONG -
De Bijbel is een obsceen boek dat niet verkocht mag worden aan minderjarigen vanwege zijn gewelddadige en seksueel getinte inhoud. Dit vinden althans honderden Hongkongers die een verzoek van die strekking hebben ingediend bij keuringsinstantie TELA.

Die had woensdag al 838 verzoeken ontvangen om de Bijbel uit de vrije verkoop te halen. De klachten volgen op een actie van studenten die er verbolgen over zijn dat een column in een studentenblad het officiële label obsceen had gekregen. Volgens hen is de Bijbel veel obscener.

Als TELA het verzoek inwilligt, mag de Bijbel alleen nog maar aan volwassenen worden verkocht in verzegelde verpakking met een wettelijke voorgeschreven waarschuwing.

Bron: nu.nl

De Bijbel BibleWarningLabel
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimchi




Aantal berichten : 30
Registration date : 07-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimevr mei 18, 2007 2:33 pm

leuke sticker

maar bestiality Surprised ?

wtf, enlighten me on that :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Kheops

Kheops


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 45
Woonplaats : Leuven
Registration date : 10-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimevr mei 18, 2007 4:01 pm

Leviticus 20:15-16
Daartoe als een man bij enig vee zal gelegen hebben, hij zal zekerlijk gedood worden; ook zult gijlieden het beest doden.

Alzo wanneer een vrouw tot enig beest genaderd zal zijn, om daarmede te doen te hebben, zo zult gij die vrouw en dat beest doden; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kheops

Kheops


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 45
Woonplaats : Leuven
Registration date : 10-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimevr mei 18, 2007 4:09 pm

Heb voor alle zekerheid DEZE WEBSITE in mijn favorieten gezet!

Interessant om allemaal te lezen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kimchi




Aantal berichten : 30
Registration date : 07-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimeza mei 19, 2007 9:04 am

Kheops schreef:
Heb voor alle zekerheid DEZE WEBSITE in mijn favorieten gezet!

Interessant om allemaal te lezen Wink

handig! Smile bedankt

*zingt verder, schapeeuh neukeuh, sch..*
Terug naar boven Ga naar beneden
alexjuh




Aantal berichten : 16
Registration date : 06-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimeza mei 19, 2007 12:28 pm

dit is je reinste onzin natuurlijk.
maar volgens mij is hongkong bang dat hun prostitutietoerisme maffia praktijken en frauderingen gevaar lopen.
dit is typisch weer uit zijn verband gerukt met een boel waardeloze theorieen erbij.
als dit zo doorgaat zal hongkong genadeloos ten ondergaan.
de franse revolutie is ook fout gegaan door de vrijheid blijheid en broederschap.

als ze de bijbel zouden bestuderen zouden ze op andere theorieen komen.
want elk verhaal moet op verschillende manieren gelezen worden.
zowel symbolisch historisch als letterlijk.

hongkong zal ten onder gaan aan deze waanzin
echt waar.

groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Kheops

Kheops


Aantal berichten : 184
Leeftijd : 45
Woonplaats : Leuven
Registration date : 10-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimeza mei 19, 2007 4:07 pm

Probleem: prostitutietoerisme, maffiapraktijken, ...
Oplossing: Bijbel verbieden


Ja tuurlijk, logische conclusie van jou alexjuh ... NOT Shocked
Wat heeft dat daar nu mee te maken?

Wist je dat daar maar 7% van de bevolking katholiek is, tov 90% Boeddhisten.

En wat is het nu, de ene zegt dat de bijbel letterlijk moet genomen worden, en volgens de andere zijn er verschillende interpretaties mogelijk? Wie moet ik nu geloven?

Los dat maar eerst op, voor het katholicisme ten onder gaat aan corruptie en maffiapraktijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
alexjuh




Aantal berichten : 16
Registration date : 06-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimezo mei 20, 2007 6:05 am

de bijbel verbied juist al die verkeerde praktijken.
maar mensen houden er niet van om zich aan de regels te houden.
daarom verzinnen ze dat soort onzin om de bijbel heen om het heel proffesioneel te laten lijken.
in die landen word is een gruwelijke handel in prostitutie en maffiapraktijken.
als de bijbel het verbied raken ze (denken ze dan) hun economie kwijt.
mensen leven liever een een foute economie dan dat ze er ook maar iets op achteruitgaan.
ontzettend kortzichtig dus.
hier in NL wordt ook alles maar toegelaten, zolang de mensen zich maar niet aan de regels houden.
en door al de fouten die we zo ontzettend graag maken(prostitutie drugs en feesten).
denken de ongelovige mensen in NL dat ze er beter van worden.

al met al ben ik het niet eens met de verbieding van de bijbel onder minderjarigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimezo mei 20, 2007 7:09 am

Laat ze de bijbel maar verbieden! Laat ze het christendom maar verbieden! Want mijn ervaring is dat hoe meer het christendom wordt onderdrukt, hoe sneller het groeit. Dus alstjeblieft, laat ze de bijbel maar verbieden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitimema mei 21, 2007 2:39 am

alexjuh schreef:
de bijbel verbied juist al die verkeerde praktijken.
maar mensen houden er niet van om zich aan de regels te houden.
daarom verzinnen ze dat soort onzin om de bijbel heen om het heel proffesioneel te laten lijken.
in die landen word is een gruwelijke handel in prostitutie en maffiapraktijken.
als de bijbel het verbied raken ze (denken ze dan) hun economie kwijt.
mensen leven liever een een foute economie dan dat ze er ook maar iets op achteruitgaan.
ontzettend kortzichtig dus.
hier in NL wordt ook alles maar toegelaten, zolang de mensen zich maar niet aan de regels houden.
en door al de fouten die we zo ontzettend graag maken(prostitutie drugs en feesten).
denken de ongelovige mensen in NL dat ze er beter van worden.
Sorry, ik vind dat maar erg kortzichtig en niet echt bedacht. Wink Ten eerste: ALSOF de regering het wat kan schelen wat de Bijbel verbiedt. En ten tweede: je doet net alsof de hele Chinese regering een corrupt zooitje is. Beetje kort door de bocht, lijkt me. Want als het waar is wat je zegt, snap ik niet dat Nederland geen enorm christelijk land is... want wij hebben nota bene meerdere Bijbels, meerdere vertalingen, christenen zat, kerken zat, stromingen zat en nog meer van die freaks. Razz

Dan kan ik beter begrijpen dat ze het verbieden, omdat het inderdaad dingen bevat die echt niet door de beugel kunnen als wij ze zouden uitvoeren. Aan de andere kant... heeft China films/boeken/etc. verboden omdat die dingen bevatten die ongeoorloofd zijn? Ik weet niet hoe de politiek daar is, maar het lijkt me sterk dat ze de meeste Amerikaanse films/boeken verbieden, terwijl daar toch genoeg rotzooi in zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Bijbel Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Bijbel   De Bijbel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Bijbel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dino's en de bijbel
» Spreekwoorden uit de bijbel
» Slavernij in de bijbel
» De Bijbel onder de loep
» Wat zijn de reuzen in De Bijbel?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Faith :: Gesloten topics-
Ga naar: