Met reden geloven
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met reden geloven


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat is een broll ?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Kaffer

Kaffer


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Assenede
Registration date : 03-06-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimeza jun 09, 2007 5:59 am

Naast de zeurende troll die internetdiscussies zo lang mogelijk wil laten duren worden de fora nu ook geteisterd door de krijsende broll die discussies zo snel mogelijk willen laten afsluiten.
De broll staat ver van de waarheid , als je één van zijn laatste zekerheden afneemt wordt hij helemaal nerveus.
De broll kom je vaak tegen op discussies over de evolutietheorie , als je het waagt creationistische elementen te gebruiken beginnen brollen soms met tientallen tegelijk de moderatie te stalken en smeken ze de discussie af te sluiten.
Kijk , k'heb d'er een blogske van gemaakt Cool
http://www.bloggen.be/watiseenbroll
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimema jun 11, 2007 5:54 am

Beetje vaag. Razz Vind 't alleen beetje kort door de bocht. Het zijn lang niet alleen de evolutionisten die vastzitten aan een theorie. Vraag 't aan Kevin: hij denkt er precies omgekeerd over: Creationisten zitten vast. Wink Ach ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaffer

Kaffer


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Assenede
Registration date : 03-06-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimema jun 11, 2007 2:51 pm

Sion schreef:
Beetje vaag. Razz Vind 't alleen beetje kort door de bocht. Het zijn lang niet alleen de evolutionisten die vastzitten aan een theorie. Vraag 't aan Kevin: hij denkt er precies omgekeerd over: Creationisten zitten vast. Wink Ach ja...
Ik stel vast dat het uitsluitend evolutionisten zijn die discussies willen stilleggen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat creationisten op een religieus forum de moderatie smeekt om de discussie stil te leggen , omgekeerd daarentegen ...
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 12:32 am

Nou, dat denk ik niet. Aanhangers van de evolutie (en die niet alleen) willen argumenten. Als er geen fatsoenlijke argumenten meer komen en/of dingen worden constant herhaald zonder fatsoenlijke onderbouwing, zou ik 't ook gesloten willen zien hoor. Wink

Ik heb eens op freethinker gekeken. Je zei dat ze behoorlijk vervelend deden, en daar ben ik 't mee eens (op de laatste pagina's dan). Toch waren er ook genoeg die fatsoenlijk wilden discussiëren, maar die kregen geen antwoord op hun vraag aan jou. Dus dat topic had geen meerwaarde, want het kwam niet verder... Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin

Kevin


Aantal berichten : 169
Leeftijd : 37
Registration date : 08-05-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 6:35 am

@ Kaffer lol, klein kind tongue

Maar ik vind het wel grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaffer

Kaffer


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Assenede
Registration date : 03-06-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 1:00 pm

Sion schreef:


Ik heb eens op freethinker gekeken. Je zei dat ze behoorlijk vervelend deden, en daar ben ik 't mee eens (op de laatste pagina's dan). Toch waren er ook genoeg die fatsoenlijk wilden discussiëren, maar die kregen geen antwoord op hun vraag aan jou. Dus dat topic had geen meerwaarde, want het kwam niet verder... Wink
Ik kan toch geen 10 keer op dezelfde vragen antwoorden?
Voorbeeld , Als ik zeg dat pauwen met grote staarten een evolutionair nadeel hebben zeggen ze : Die grote staart dient om natuurlijke vijanden weg te jagen.
Pfffffffft!
Geef ik een ander voorbeeld , roodborstjes met felle kleuren en luide zang vallen het eerst ten prooi aan natuurlijke vijanden , dus opvallende kenmerken zijn evolutionair nadelig.
Beginnen ze weer over de pauw die energie teveel heeft en dus een handicap aanmaakt.
Pfffffffffft!
Kom ik af met een lijst wetenschappers die niet in de evolutietheorie geloven , beginnen ze die wetenschappers aan te vallen.
Pffffffffffffffffffffft!
Terug naar boven Ga naar beneden
.




Aantal berichten : 156
Registration date : 15-05-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 1:09 pm

Ik bedoel eigenlijk die vragen van Wahler (of zo) en die Site Admin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaffer

Kaffer


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Assenede
Registration date : 03-06-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 1:30 pm

Sion schreef:
Ik bedoel eigenlijk die vragen van Wahler (of zo) en die Site Admin.
Als iemand een post plaatst waarin tientallen vragen gesteld worden waaraan ik uren opzoekingswerk heb dan antwoord ik enkel in essentie , met deze brave jongen zijn voeten gaan ze niet spelen.
Dat is geen discussie meer , dat is bezigheidstherapie.
Inzake pogingen en discussie te laten verzanden kennen ze er daar wel wat van.
Ik heb ze daar onder meer de namen Prigogine , Mendel , Popper , Kelvin , Krick , Wallis , Wickrimasinghe e.d. gegeven.
Als ze daarmee niet tevreden zijn , ainsi soit il .


Laatst aangepast door op di jun 12, 2007 3:51 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex
Admin
Alex


Aantal berichten : 487
Woonplaats : Geen vaste
Registration date : 25-04-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 1:54 pm

Als je nog een voorbeeldje wilt van Broll gedrag, check dan:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=3462
&
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=3464
Terug naar boven Ga naar beneden
http://hamorlehem.blogspot.com/
Kaffer

Kaffer


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Assenede
Registration date : 03-06-07

Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitimedi jun 12, 2007 3:20 pm

Alex schreef:
Als je nog een voorbeeldje wilt van Broll gedrag, check dan:

http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=3462
&
http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=3464
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat is een broll ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat is een broll ?   Wat is een broll ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat is een broll ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Met reden geloven :: Loungeroom :: Humor-
Ga naar: